”
Kiitos vielä ihanista kynsistä. Huolellinen työnjälki, asiantuntemus ja mukava tunnelma - täysi kymppi käynnistä.
Kiitos vielä ihanista kynsistä. Huolellinen työnjälki, asiantuntemus ja mukava tunnelma - täysi kymppi käynnistä.
Kauniaisten kynsi hoitaja on erinomainen ja miellyttävä
Kauniit kynnet ja ammattitaitoinen palvelu, kiitos Maria
Kiitos ihanista uusista kynsistä ja hyvästä palvelusta! 😊
Kiitos, aina kiva ja luotettava tekijä 🙂
Asiakkaan näkökulmasta mahtava ammattilainen, joka osaa työnsä vaikka unissaan🔥🔥🔥🔥🔥🔥
Työ oli erittäin huolellista ja miellyttävää. Oli mielenkiintoista keskusteltavaa. Asiakaspalvelija Maryam oli erittäin miellyttävä. Tulen toistekin.
Maryam on minun luottomanikyristi kahden vuoden takaa ja olen aina superiloinen ja tyytyväinen kun olen ollut hänen hoidettavana. Parasta ykköslaatua!
Maryam on todella taitava ja tarkka, ja hänellä on hyviä ehdotuksia kauniista väreistä ja koristeista. Kynnet kestävät kauniina ja siisteinä pitkään.
Hyvä ammattitaitoinen ja tarkka tekijä, olimme molemmat iloisia lopputuloksesta. Kiitos!
Mekin käytämme teknologioita, kuten evästeitä, tallentaaksemme ja/tai käyttääksemme laitetietoja. Näiden tekniikoiden hyväksyminen antaa meille mahdollisuuden käsitellä tietoja, kuten selauskäyttäytymistä tai yksilöllisiä tunnuksia tällä sivustolla. Suostumuksen jättäminen tai peruuttaminen voi vaikuttaa haitallisesti tiettyihin ominaisuuksiin ja toimintoihin.