Kevytvahvistus

  • Kiitos vielä ihanista kynsistä. Huolellinen työnjälki, asiantuntemus ja mukava tunnelma - täysi kymppi käynnistä.

  • Asiakkaan näkökulmasta mahtava ammattilainen, joka osaa työnsä vaikka unissaan🔥🔥🔥🔥🔥🔥

  • Työ oli erittäin huolellista ja miellyttävää. Oli mielenkiintoista keskusteltavaa. Asiakaspalvelija Maryam oli erittäin miellyttävä. Tulen toistekin.

  • Maryam on minun luottomanikyristi kahden vuoden takaa ja olen aina superiloinen ja tyytyväinen kun olen ollut hänen hoidettavana. Parasta ykköslaatua!

  • Maryam on todella taitava ja tarkka, ja hänellä on hyviä ehdotuksia kauniista väreistä ja koristeista. Kynnet kestävät kauniina ja siisteinä pitkään.