Jalkahoidot

  • Hoitoon on aina kiva tulla.Olet aina positiivinen ja paneudut työhösi huolella.Kiitos jälleen ihanasta hoidosta🤗

  • Erinomaista palvelua; mukavaa, miellyttävää, ystävällistä ja ammattitaitoista. Kaikesta näki ammattitaitoiset otteet ja mm. ripsien värjäyksessä lähes pakosti silmiä vähän kirveltää aina, mutta nyt ei tuntunut yhtään. Kiitos, tulen uudestaan. <3

  • Kiitos ihanasta jalkahoidosta, oli just niin rentouttavaa kun haaveilin ja tulos uskomaton! Voin suositella. ❤️

  • Hei, Kiitos erinomaisesta, mukavasta ja asiantuntevasta hoidosta taas merran! Jalat voivat hyvin ja odotellaan seuraavaa kertaa.

  • Ihana rauhallinen ote työhön, ei kiireen tunne. Rentoutumaanhan sinne tullaan hoitojen ohella. Kiitos, nyt on hoidetut jalat ja kauniit kynnet 🙂

  • Ammattitaitoinen. Mukava asiakaspalvelu. Oli rentouttava hetki ja tyytyväinen olen lopputulokseen 🙂

  • Todella huolellista ja ammattitaitoista työtä. Ystävällinen ja asiantunteva palvelu, erittäin viihtyisä hoitola.

  • Kiitos kaunis. Olen todella tyytyväinen hoitoihini. Harmittaa vain kun en muista kyseisten hoitojeni tekijän nimeä. Oli todella ammattilainen ja sai asiakkaan tuntemaan itsensä tärkeäksi. Ihana sosiaalinen ammattitaitoinen tekijä. Aurinkoista kevättä. Terveisin Sonja