Jalkahoidot

  • Kiitos Hannalle ihanasta jalkahoidosta! Olit todella mukava ja ammattitaitoinen! Hienoa, että osasit suositella minulle juuri oikean jalkahoidon. Kyllä kelpaa nyt näillä keveillä jaloilla tepastella. Olin ensikäynnillä Matinkylän liikkeessä ja tilat olivat siistit ja viihtyisät! Tulen varmasti uudelleen.

  • Hoidot olivat ammattitaitoisesti toteutettuja. Niistä tuli hyvä olo ja mieli! Kaikenlisäksi ulkonäkökin koheni kummasti. Kiitos!

  • Ihanan ystävällinen ja ammattitaitoinen palvelu, jaloistani tuli jallkahoidon ansiosta pehmeät ja kauniisti lakatut.

  • Asiakasta huomioiva ja kunnioittava palvelua. Lempeä ja ystävällinen henkilö, joka huomio asiakasta yksilönä. Hyvä hoidon sain tulen jatkossakin. 😊