”
6/5, aivan ihana hoito!
6/5, aivan ihana hoito!
Miellyttävä kokemus! Tässä sitä kävellään kevein jaloin ja sirkein silmin kasvot freesinä!
Hoito oli juuri sellainen kuin piti olla ja työntekijä ammattitaitoinen.
Jälleen mukava ja rentouttava jalkahoito Lauran kanssa. Jälki priimaa.
Ihana hemmotteluhetki ❤️ ja rentoa jutustelua, ehdin kuitenkin myös lukea pitkästä aikaa kirjaa rauhassa 😊
Paras jalkahoito Fenixillä, kiitos Laura!
Taitava ja ihana Laura! Tulen toistekin!
Äärettömän ihana hemmottelukokemus ja siis jalkahoito. Lauralla on oikea ote hallinnassa ja on miellyttävää seuraa.
Hoito oli ammataitoista ja rentouttavaa jalat tuntuivat hoidon jälkeen tosi pehmeitä ja oli mukava kävellä kun ei ollut kipuja.
Todella mielyttävää ja asiantuntevaa palvelua! Kiitos taas hyvästä jalkahoidosta Roosa !
Mekin käytämme teknologioita, kuten evästeitä, tallentaaksemme ja/tai käyttääksemme laitetietoja. Näiden tekniikoiden hyväksyminen antaa meille mahdollisuuden käsitellä tietoja, kuten selauskäyttäytymistä tai yksilöllisiä tunnuksia tällä sivustolla. Suostumuksen jättäminen tai peruuttaminen voi vaikuttaa haitallisesti tiettyihin ominaisuuksiin ja toimintoihin.